مقالات

کاشت قالب چیست؟

کاشت قالب

کاشت قالب چیست؟

 

کاشت ناخن قالب روشی است بسیار راحت جهت ناخنکارانی که مواد گذاری ناخن برایشان کار دشواری است. بعضی افراد به علت، دشواری و عدم توانایی در مواد گذاری نمیتوانند از نظر ظاهری کاشتی تمیز و بی نقص داشته باشند.در نتیجه بسیار نا امید می‌شوند و از این کار دست میکشند و یا لوازمشان را با ضرر و زیر قیمت میفروشند. کاشت قالب میتواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان، راحت ترین مواد گذاری را هم با پودر هم با ژل داشته باشید.

آیا کاشت قالب ماندگار است؟

بله کاشت قالب هم مثل بقیه متدها، اگه درست و اصولی و با تکنیک انجام شود؛ ماندگاری دارد. دقیقا مثل کاشت های دیگر، اگر درست و اصولی انجام نشود و تکنیک های آن را ندانید، ممکن است ماندگاری نداشته باشد. در حقیقت کاشت قالب خیلی ساده است فقط باید، تکنیک ها و رازهایش را بلد باشید.

کاشت قالب با پودر هم انجام میشود ؟ یا فقط با ژل امکان پذیر است؟

 

کاشت قالب هم با پودر هم با ژل امکان پذیر است.بعضی از ناخنکارها فکر میکنند کاشت قالب با پودر ممکن نیست در صورتی که امکان دارد.از آنجاییکه مواد گذاری پودر با قلم کار آسانی نیست قالب میتواند به مواد گذاری پودر شما خیلی کمک کند. ولی کاشت قالب با پودر بسیار کاشت حساس تری نسبت به کاشت قالب با ژل هست و حتما باید تکنیک ها و اصولش را آموزش ببینید تا بتوانید کاشت ماندگاری داشته باشید.

کاشت قالب با تیپ هم امکان پذیر است؟

 

 

 

بله کاشت قالب را هم می‌توان با تیپ هم بدون تیپ و در عین حال هم با ژل و هم پودر انجام داد. یعنی کاشت قالب با پودر همراه با تیپ و کاشت قالب با پودر بدون استفاده از تیپ و کاشت قالب با ژل همراه با تیپ و کاشت قالب با ژل بدون استفاده از تیپ همه این روش ها امکان پذیر ست.

 

کاشت هایی مثل فرنچ دائم و بی بی بومر هم با قالب امکان پذیر است؟

بله امکان پذیر می باشد، هم با مواد ژل هم با مواد پودر و هم با استفاده از تیپ و هم بدون استفاده از تیپ. ما می توانیم بی بی بومر و فرنچ دائم را بوسیله قالب ایجاد کنیم. فقط این امر نیازمند مسلط بودن به اصول و تکنیک های آن است. بنده به عنوان ناخنکاری که ۹ سال سابقه انجام خدمات ناخن با روش قالب را دارم. همه این تکنیک ها را بصورت تجربی بدست آورده ام و اطمینان دارم که روش بی بی بومر و فرنچ دائم هم با مواد پودر هم با مواد ژل با قالب امکان پذیر است. نتیجه این کار میتواند کاملا ماندگار باشد.

آیا قالب پودر با قالب ژل فرق دارد؟

خیر، تمام قالب های موجود در بازار قابل استفاده هم برای مواد پودر هم برای ژل می‌باشند. یعنی عملا هم میشود مواد پودر و هم ژل را در قالب جایگذاری کرد. سپس روی ناخن مواد گذاری کرد، منتهی به دلیل اینکه کاشت قالب با پودر آکرلیک کاشت حساس تری هست و نیازمند رعایت اصولی می‌باشد. بهتر است که از بعضی قالب های ژورنالی و مدل دار برای پودر استفاده نکنیم. زیرا رعایت تکنیک ها را برای ما سخت می‌کند؛ ممکن است دوام کاشت را پایین بیاورد. امروزه کاشت قالب بین ناخنکاران خیلی ترند و محبوب شده به علت اینکه، با قالب می‌توانیم کاشتی سریع و راحت داشته باشیم. بدون هیچ نگرانی جهت خارج کردن، بیلیک و آپکس کار خود ، در واقع قالب بطور اتوماتیک بیلیک و آپکس رو به ما میدهد.

ترمیم قالب چگونه است؟

کاشتی که با قالب انجام شده چه با پودر چه با ژل ، و حالا به ترمیم رسیده و نیاز به ترمیم دارد، با دو روش قابل ترمیم است.

روش اول:

مثل بقیه کاشتها ، یعنی فرض کنیم که این کاشت با قلم انجام شده و رشد کرده و با قلم مثل بقیه کاشتها ترمیم کنیم.

روش دوم:

در این روش، باید مجدد با خود قالب ترمیم کنیم. این روش باز فوت و فن هایی دارد و باید درست و اصولی انجام شود تا ترمیم ماندگاری داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “کاشت قالب چیست؟

  1. ensiyehosseini گفت:

    سلام استاد وقت بخیر ببخشید آپدیت پکیج هایی که خریدیم رو چجوری دریافت کنیم؟ تلگرام هم راحت بالا نمی‌آد. میشه لطفا ایتا یا آی‌گپ کانال بزنید؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست عزیز فعلا از طریق پیج اطلاع رسانی میشه.. در خدمت شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.