مقالات

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن قالب

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن عملی است که بوسیله آن ناخنکار میتواند برای مشتری، بنا به سلیقه و خواست خود او، ناخن هایی بلند تر از قد طبیعی و با فرم و مدل دلخواهش ایجاد کند. یا اینکه ناخن های طبیعی مشتری را مستحکم تر کرده و از شکستن سریع آن جلوگیری کند. یا میتواند با ژل های رنگی روی ناخن طراحی کند. یا رنگی یکدست به عنوان لاک روی ناخن ایجاد نماید.

ناخنکار حتما باید طراح باشد؟

لزوما خیر، اما ناخنکاری که طراحی را فرا گرفته باشد،مسلما ناخنکار کامل تری است.امکان کسب درآمد بیشتری دارد. ولی طراحی ناخن هم میتواند خودش به تنهایی یک شغل باشد.طراحان ناخن میتوانند در کنار ناخنکارانی که با طراحی آشنا نیستند کار کنند ؛ و درآمد مستقل خود را داشته باشند.بطور کلی کاشت ناخن با دو روش پودر و ژل انجام میشود، ولی متدها و روش های مختلفی نیز دارد. بسته به نیاز مشتری ها کارهای متفاوتی را می توان برای او پیاده سازی کرد.

کاشت ناخن حرفه ای با سمیرا خادمی

انواع خدمات ناخن یا انواع کاشت ناخن؟

ژلپولیش:

ژلپولیش عملی است که درآن ناخنکار ناخن های طبیعی مشتری را مانیکور می‌کند. در این روش، یک لاک یا طراحی دائم را روی ناخن طبیعی ایجاد میکند. باید هر سه هفته یکبار تمدید شود. در صورتی که فرد تمایلی به تمدید نداشته باشد، با رشد ناخن و کوتاه کردن مداوم ناخن، ژلپولیش به مرور از روی ناخن حذف خواهد شد. در صورتی که فرد بخواهد زودتر ژلپولیش را از ناخن حذف کند، ناخنکار میتواند با روش هایی ژلپولیش را ریموو کند.

.

کاشت ناخن حرفه ای

لمینیت ناخن چیست؟

لمینیت همان ژلپولیش همراه با استحکام سازی ناخن طبیعی است، یعنی علاوه بر آنکه مشتری میتواند لاک یا طراحی دائم داشته باشد ، این امکان را نیز دارد که ناخن های طبیعی اش ماندگار و بدون شکستگی و آسیب باقی بماند. در این روش ناخنکار ، بسته به قد ناخن مشتری ، بوسیله ژل هایی مثل رابر بیس یا سافت ژل ها میتواند ناخن ها را استحکام سازی و بعد به سلیقه مشتری لاکژل یا دیزاین یا طراحی انجام دهد ، این روش هم هر سه هفته یکبار نیاز به تمدید دارد و درصورت که مشتری نخواهد تمدید را ادامه دهد ناخنکار میتواند با روش هایی لمینیت را ریموو کند

کاشت پودر چیست؟

کاشت پودر چیست؟

 

کاشت پودر عملی است که ناخنکار میتواند به وسیله تیپ یا فرمر هر اندازه که مشتری بخواهد، به ناخن قد بدهد. اینکار توسط مواد خاصی انجام میشود. دو نوع دارد:

نوع بی رنگ که به پودر کلییر معروف است و نوع رنگی. از معروف ترین و پرکاربرد ترین پودرهای رنگی پودر هلویی است . ناخنکار باید، با ترکیب پودر با مایعی به نام لیکوئید مواد سازی کند و بوسیله قلم مخصوص کاشت پودر مواد را روی ناخن قرار دهد. در مرحله بعد باید حجیم سازی انجام شود. بعد از خشک شدن مواد با سوهان برقی و دستی به مواد فرم دلخواه را میدهد و در آخر هم میتواند ، در صورت تمایلِ مشتری لاکژل یا طراحی و یا دیزاین روی کار اجرا کند. هر سه هفته یکبار مشتری باید جهت ترمیم به ناخنکار خود مراجعه نماید. امکان ریموو کردن در این کاشت هم با روش های خاص توسط ناخنکار وجود دارد. 

 

 

کاشت ژل چیست؟

 
در کاشت ژل هم مثل کاشت پودر، ناخنکار میتواند با استفاده از تیپ یا فرمر به ناخن قد بدهد و با موادی مثل پلی ژل یا هارد ژل یا سافت ژل که بسته به مدل و قد ناخن سلیقه مشتری، روش و متد کاری ناخنکار متفاوت است. روی ناخن را مواد گذاری کرده و بعد از خشک شدن در دستگاه یو وی ، با سوهان برقی و سوهان دستی مواد را سوهانکشی میکنند. سپس فرم دلخواه را اجرا کرده و در آخر میتواند در صورت تمایلِ مشتری لاکژل و یا دیزاین یا طراحی روی کار پیاده کند.
این روش هم سه هفته یکبار نیاز به ترمیم دارد و امکان ریموو توسط ناخنکار وجود دارد.

 

کاشت ژل ناخن

با ما حرفه ای شوید..

تفاوت کاشت ژل و کاشت پودر چیست؟

 تفاوت کاشت پودر با کاشت ژل در 4 مورد است، در زیر به بررسی این روش ها می پردازیم:

تفاوت اول :

در کاشت ژل مواد حاضر و آماده ی موادگذاری است ولی در کاشت پودر ناخنکار باید با ترکیب پودر و لیکوئید مواد را بسازد بعد موادگذاری کند.

تفاوت دوم :

مواد ژل فقط با تابش نور دستگاه یووی خشک میشوند ولی مواد پودر در معرض هوای آزاد خشک میشوند.
 

تفاوت سوم :

مواد پودر بعد از خشک شدن بسیار سفت و سنگین میشوند و سوهان کشی سخت تری دارند، ولی مواد ژل بعد از خشک شدن بافت نرم تر و منعطف تری داشته و به همین دلیل سوهان کشی راحت تر و سریع تری دارند.
 

تفاوت چهارم:

مواد پودر به دلیل استفاده از لیکوئید بوی تند و زننده ای داشته که بسیار برای ریه ناخنکاران ضرر دارد؛ ولی مواد ژل هیچگونه بوی بد و زننده ای ندارند.

.

برای کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات خود با ما در ارتباط باشید..

 

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “کاشت ناخن چیست؟

  1. الهه گفت:

    سلام.من پکیج شما رو خریدم اما دو تا فیلم اول رو دانلود تونستم بکنم و ما بقی رو ده بار دانلود کرده تا آخر و تمام نت من رو خورده و باز نمیشه

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام دوست عزیز … وقتی فایل دانلود شده یعنی مشکلی نداره لازم نبوده 10 بار دانلود کنید اگر فیلمی از روی گوشی شما قابل پخش نیست یعنی حجمش بالاست باید اونو در داخل سیستم یا لپ تاپ اجرا کنید… مشکل شما رسیدگی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.