مقالات

انواع دیزاین ناخن

انواع دیزاین ناخن

طراحی ناخن با شابلون و مهر:

 

شابلون فلزی معمولا با طرح های مختلفی ساخته میشود. ما می توانیم توسط مهر ناخن، طرح مورد نظر خود را به ناخن منتقل کنیم.

مهر ناخن فقط جهت شابلون استفاده نمیشود بلکه یکسری کارهای دیگر نیز می توان با آن انجام داد که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

فرنچ:

 

مقداری لاک سفید را روی سری مهر میریزیم. بعد نوک ناخن ها را به داخل سری فرو کرده و حالا فرنچ را میسازیم.

 

ساخت لنز:

 

طرح شابلون را با مهر میتوانیم ایجاد کنیم. بنا به علاقه و سلیقه خود طرح را رنگ آمیزی و روی ناخن میگذاریم.

 

ساخت بافت‌های گوناگون:

 

ما می توانیم بافت های مختلفی را ساخته و چند رنگ را روی سر مهر ترکیب کرده و روی ناخن مهر کنیم.

دیزاین ناخن فرنچ
فرنچ ناخن

طراحی ناخن با فویل

این نوع طرح که توسط فویل زده میشود طرفداران زیادی از گذشته داشته است. فویل یک نوار پلاستیکی نازک است که طرح را می توانیم روی آن چاپ کنیم. یا به روش دیگر میتوان کل سطح انگشتان را با فویل بپوشانیم و برخی از بخش ها را طراحی کنیم.فرنچ کردن ناخن با فویل نیز به ما طرح های زیبایی می دهد. فرنچ ناخن با فویل امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.اگر بخواهیم کاشت با فویل تمیزتری داشته باشیم بهتر است از ژل فویل استفاده کنیم.

طراحی ناخن با پودر کروم

برای صیقلی و براق کردن ناخن می توانیم از پودر کروم استفاده کنیم. پودر این سبک را می توانیم روی لاک معمولی یا لاک ژل به کار ببریم.

 طراحی ناخن با پودر داستر

این نوع پودر را می توانیم یک نوع پودر بین کروم و شوگر بدانیم. پودر داستر، یک جلوه آینه‌ای به ناخن میدهد، اما بافت درشتی روی ناخن دارد.

 طراحی ناخن با پودر شوگر

این نوع پودر ذرات درشتی مانند شکر داشته به همین علت به نام شوگر معروف است. برای افرادی که طرح های برجسته دوست دارند یک گزینه عالی به شمار می رود. اما باید این افراد حوصله و صبر ترمیم سریع را داشته باشند. زیرا دوام این نوع پودر کم تر بوده و سریعتر به ترمیم نیاز پیدا میکند.

طراحی ناخن شوگر

طراحی ناخن با ورق طلا

این ورق ها تقریبا ضخیم هستند اما امکان فرم دهی دارند، این نوع فرم به شکل تکه ای فروخته میشود. از این ورق نقره ای و برنزی نیز موجود است. شکل ظاهری آنها به صورت چروک است.



 

 طراحی ناخن با گل خشک

از گل های خشک شده در فرمت های ریز و درشت می توان برای طراحی ناخن ها استفاده کرد. بعد از برخی کاشت های حرفه ای ناخن هم حتی می توان از این نوع استفاده کرد.



 

طراحی ناخن با نگین

 

 

به کار بردن نگین بر روی ناخن کار ساده اما در عین حال بسیار جذاب است. یعنی استفاده از این نوع به کار ما جذابیت و زیبایی خاصی می بخشد.جهت برداشتن نگین و گذاشتن ان روی ناخن  قلم پیک آپ به کار می رود و جهت چسباندن آن ، باید از چسب ناخن یا بیلدر ژل استفاده کرد.

 

طراحی ناخن با قلم داتینگ

یکی از آسان ترین روش های طراحی ناخن استفاده از قلم داتینگ است با این نوع قلم می توانیم طرح های مختلف زیادی را ایجاد کنیم.مانند انواع طرح های ساده، طرح های پیچیده بهمراه جزئیات مختلف.

 

 

 طراحی ناخن با بیلدرژل

از بیلدرژل برای مستحکم تر کردن ناخن ها استفاده میشود، کاربردهای زیادی در طراحی دارد، برای کار لمینت نیز می توان از آن استفاده کرد. یا در برخی مواقع در کنار نگین،  ورق طلا، گل خشک، پولک و .. نیز می توان آنرا به کار برد.

 

  

 طراحی ناخن با بلومینگ ژل



این نوع ژل ،رقیق بوده و برای طرح های آبرنگی یک گزینه بسیار خوب است. اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم رنگ های دیگر در بلومینگ ژل حل شده و طراحی های خاصی برای ما ایجاد میکنند. ما می توانیم روی لاک ژل ، طرح مورد نظر خود را کشیده و سپس رنگ لاک را بزنیم. رنگ ها در هم شناور شده و طرح ایجاد میشود. سپس باید ناخن ها را در دستگاه قرار داده و سپس یک لایه تاپ کد بزنیم و خشک کنیم.

طراحی ناخن با ایر براش

 

یک نوع دستگاه اسپری رنگ کوچک برای طراحی ناخن وجود دارد که نام آن ایربراش است. در طراحی های آمبره و بیبی‌بومر به کار می رود. برای اینکار باید لاک ژل رقیق‌ شده را داخل مخزن دستگاه بریزیم، سپس ماشه را بفشاریم.

 

 طراحی ناخن با اسپایدر ژل

 

توسط این نوع ژل که کشسانی زیادی دارد میتوانیم طرح های جالبی ایجاد کنیم . توسط قلم داتینگ ژل را بلند کرده و خط‌های بی نظمی را روی ناخن ایجاد میکنیم. خط‌ها میتوانند در رنگ های مختلف به شکل عمودی و افقی ترسیم شوند. طرح خود را می توانیم با نگین، پولک و.. ترکیب کنیم.

 

طراحی ناخن با ژل تری دی

 

این نوع ژل به شکل خمیری بوده و می توانیم آن ها را در دست خود به شکل دلخواه دربیاوریم. برای طراحی های برجسته بیشتر از این نوع ژل استفاده میشود.

 

دیزاین ناخن با لنز

 

لنز به نوعی برچسب ناخن محسوب میشود که می توان آن را با کمی آب، لاک معمولی و لاک ژل به راحتی استفاده کرد. ابتدا لاک ژل مورد نظر را می زنیم.بعد، اطراف ژل را می چینیم، محافظ روی لنز را جدا میکنیم، بعد آنرا 10 الی 20 ثانیه بر روی دستمال خیس میگذاریم.طرح را از کاغذ زیر جدا کرده و روی ناخن میگذاریم.کافی ست بعد از آن فقط  یک الی دو لایه تاپ کت زده و خشک کنیم.

 

 دیزاین وان استورک

 

این نوع طرح ،با حرکات ضربه ای قلم ایجاد میشود. برای این نوع طراحی از رنگ اکریلیک و قلم سرکج استفاده میشود. رنگ ها روی بخش های مختلف قلم قرار میدهیم و در پالت با هم ترکیب میکنیم. با حرکت دادن مستقیم و منظم دست، قلم را روی ناخن میکشیم.

 

نوار دیزاین منعطف

 

نوار دیزاین یک نوع نوار است که دارای رنگ و طرح های گوناگونی است.کار با آن ساده بود و سریع اجرا میشود. نوار را بر روی بخش خیس لاک ژل میزنیم و بعد بر روی آن تاپ کت استفاده میکنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.